Rynek sklepów internetowych na całym świecie rozwija się w ekspresowym tempie. Jednak zakupy spożywcze to wciąż dla wielu z nas zupełna nowość – szczególnie, jeśli chodzi o produkty świeże, takie jak choćby wędliny…
Dlatego praca z marką WEDLINY.pl była dla nas połączeniem małego wyzwania z wielką satysfakcją.
Ciekawostki…
Strategia firmy
Głównym wyzwaniem, na którym skupiliśmy się podczas tworzenia strategii firmy, było rozwianie wątpliwości związanych z zamawianiem wędlin online. Kluczowe było także stworzenie logistyki, która zapewni dostawę zamówienia już kolejnego dnia.
Sklep Internetowy
Podczas tworzenia sklepu internetowego, chcieliśmy jednocześnie podkreślić to, co wyróżnia produkty naszego Klienta – tradycyjne metody wyrobu, naturalny skład, zdrowe produkty, wędzenie naturalne.
Choć Klient zamawia w nowoczesnym sklepie internetowym to ma świadomość, że jego produkty pochodzą z małej manufaktury z tradycjami.
Pod tym kątem zostały także zbudowane procedury obsługi klienta.
Zdjęcia i filmy
Stworzyliśmy sesje zdjęciowe oraz filmy, które ukazują Klientowi naturalne metody wyrobu produktów dostępnych w sklepie. Materiały te rozwiewają także wątpliwości związane z wysyłką – ukazaliśmy proces hermetycznego pakowania i sposób wysyłki.
Kampanie reklamowe
Dzięki dobrze zoptymalizowanym kampaniom reklamowych w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych a także skupieniu się na budowaniu bazy Stałych Klientów, szybko udało nam się zbudować wizerunek rozpoznawalnej marki.
Efekty naszej pracy możesz śledzić tutaj: www.wedliny.pl