Wędliny z Podhala

Twarz marki

Nawet przedsiębiorstwa o mocno ugruntowanej pozycji na rynku bardzo często, na pewnym etapie, decydują się na wprowadzenie twarzy dla swojej marki.

Dlaczego jest to praktykowane i my także zalecamy to naszym Klientom? Przede wszystkim, odpowiedni przedstawiciel może:

  • umocnić wizerunek firmy,
  • nasuwać określone wartości Klientom,
  • zbudować pozycję eksperta,
  • wzbudzać większe zaufanie,
  • wpływać na łatwiejsze zapamiętanie marki

To tylko niektóre z korzyści wprowadzenia rozpoznawalnej twarzy swojej marki. Weźmy na przykład firmę z branży motoryzacyjnej, która na swoją twarz marki wybrałaby Krzysztofa Hołowczyca lub Roberta Kubicę – już samo pojawienie się tych osób jest podświadomym komunikatem dla Klientów, że prawdopodobnie są to produkty wysokiej jakości, skoro sygnowane są przez mistrzów. Kolejnym przykładem może być marka kosmetyczna sygnowana wizerunkiem znanej kobiety, którą społeczność ocenia jako elegancką, piękną, o wysokim statusie. Wówczas zwykły krem daje nabywcy poczucie, że przez chwilę jest dokładnie taki sam. 

Twarz marki, ambasador marki, brand hero, maskotka marki

Bardzo często na twarz marki lub linii produktów wybiera się znane postacie ze świata gwiazd kina, muzyki czy sportu. Często spotykaną praktyką jest także wybieranie do tej roli założyciela firmy, co jest dobrym kierunkiem jeśli chcemy ocieplić wizerunek a sam założyciel jest ekspertem w danej dziedzinie. Ale taką twarzą mogą być też, np. animowane postacie. Pamiętacie znane kampanie reklamowe z udziałem Serca i Rozumu? 

Twarz marki związanej z regionem i tradycjami

Z marką Wędliny z Podhala jesteśmy związani już bardzo długo – wspólnie zrealizowaliśmy wiele projektów. W tym przypadku firma sama wiedziała, że nadszedł ten moment konieczne jest przedstawienie twarzy swojej marki. 

Firma oferuje tradycyjne wyroby mięsne prosto z Podhala, w dużej mierze 100% naturalne, które powstają według starych receptur. Są to produkty prosto z natury, których nie znajdziecie w supermarketach. Marka ma doskonałe opinie w sieci od zadowolonych Klientów.

Jak wybraliśmy idealnego bohatera dla tej marki?

Po burzy mózgów naszego zespołu z zespołem sprzedażowym Klienta, poczyniliśmy analizę i wiedzieliśmy, że szukamy:

  • Osoby (nie postaci fikcyjnej),
  • Autentycznego człowieka (nie aktora),
  • Osoby związanej na stałe z regionem Podhala, która w życiu codziennym także pielęgnuje wartości reprezentowane przez firmę,

I… znaleźliśmy! Wyjątkowego Jędrka z podhalańskiej, małej wsi, który na co dzień jest muzykantem i gawędziarzem oraz Przewodnikiem Tatrzańskim. Wierny tradycjom i życiu w bliskości z naturą. Sam także zwraca szczególną uwagę na to, co ląduje na jego talerzu. Gwara, strój ludowy to tylko dopełnienie dla jego energicznej osobowości, otwartości i uśmiechu. 

Jędrek – nowa twarz marki Wędliny z Podhala – został ciepło odebrany przez Klientów marki, którzy mieli okazję poznać go dzięki zrealizowanym przez nas filmom i sesji zdjęciowej. 

Doskonale uzupełnia on cały wizerunek marki.

Kampania Wielkanocna

Wizerunek nowej twarzy marki został wykorzystany także do tegorocznej kampanii wielkanocnej, co znacząco wpłynęło na wzrost sprzedaży. Szczególnie było to zauważalne wśród nowych Klientów, co jest dowodem na to, że marka szybciej niż zwykle wzbudziła zaufanie Klientów.

Co przed nami?

Jędrek zostanie już z marką na stałe. Teraz czas analizy by ocenić w jakiej roli i formatach Klienci lubią go najbardziej. Powstały bowiem nie tylko reklamy, ale przede wszystkim filmy edukacyjne, z przepisami i inspiracjami dające dodatkową wartość Klientom.

 

A Ty? Masz już pomysł na twarz dla swojej marki?