Saunologia.pl

Kiedy zgłosił się do nas ten Klient, atmosfera zrobiła się gorąca – w naszym zespole jest wielu amatorów saunowania, dlatego każdy chciał mieć ten projekt na swoim biurku! 🙂 I choć główne cele zostały już osiągnięte to nadal bierzemy udział w projekcie – w jakiej formie? Dowiesz się z dalszej części.

Z czym zjawił się u nas Klient?

Z samym pomysłem – stworzenie miejsca, gdzie będzie można znaleźć całą, fachową wiedzę odnośnie saunowania i związanych z tym rytuałów z całego świata a także nowinek i porad. Miejsca, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie czy jesteś przed pierwszym seansem w saunie, planujesz zbudować własną czy jesteś ich stałym bywalcem.

Od zera do… społeczności! Co zrobiliśmy?

Nazwa marki

Pierwszym krokiem było oczywiście wymyślenie chwytliwej nazwy portalu będąca połączeniem tematu, czyli sauny oraz wyczerpującej wiedzy na ten temat  – tak powstała Saunologia.pl.

Brand book

Klient regularnie tworzy bardzo dużo treści i materiałów, dlatego konieczne było stworzenie brand booku marki (logotypy, kolory, znaki, czcionki itd). Wszystko, dzięki czemu każdy kolejny projekt będzie spójny z całością.  Jako podstawowej kolory, zastosowaliśmy pastelowe barwy – kojarzą się ze spokojem i parą wodną w saunie.

Strona internetowa

Kolejnym krokiem było stworzenie przez nas strony internetowej www.saunologia.pl. Klientowi zależało by zachować bardzo prosty design, w którym najważniejsze będą artykuły na blogu.

Konfiguracja systemu mailingowego + lead magnet

Nasi specjaliści od e-mail marketingu skonfigurowali Klientowi i oddali w użytkowanie w 100% gotowy system mailingowy – odpowiednie ustawienia, gotowe szablony wiadomości dostosowane także do urządzeń mobilnych oraz automatyczne wiadomości wysyłane, np. do osób zapisujących się na listę mailingową.

Lista mailingowa Klienta rozrasta się bardzo szybko także za sprawą lead magnetu (darmowego bonusu), który wysyłany jest gratis każdemu zapisanemu na listę. Opracowaliśmy ciekawy, kilkunasto-stronnicowy e-book, który powinien mieć każdy, kto choćby lubi saunę.

Długa lista mailingowa jest tutaj bardzo ważna, ponieważ Klient organizuje cykliczne webinary, w których te osoby bardzo chętnie biorą udział. Własna lista mailingowa to w takim przypadku możliwość praktycznie darmowego pozyskania widzów.

Kanał na YouTube 

Za naszą namową – by wiedza nie pozostawała tylko w formie pisanej, ale by móc wykorzystać także inne kanały dystrybucji – Saunologia pojawiła się także na YouTube. Tutaj nadal współpracujemy z Klientem – nagrywamy i realizujemy kolejne odcinki.

Copywritng

To kolejny obszar, w którym podjęliśmy stałą współpracę z Klientem. Fachowa wiedza o saunie Specjalistów, przekazywana jest w ręce naszych copywriterów by teksty nie tylko dobrze się czytało, ale by także pięły się na topowe miejsca w wyszukiwarkach, co gwarantuje w dłuższej perspektywie darmowe pozyskanie ruchu na stronę.